Woooow

Har varit på Starbucks med brudarna. Vi hade precis ätit så jag orkade inte köpa något att dricka just då. Tjejerna köper dricka och i kön träffar vi världens gulligaste tant som babblar på en massa. Vi sätter oss och efter ett tag kommer killen som jobbar där och ger oss ett helt fat med kakor och bakelser typ. Jag blir törstig och ska köpa en iste. JAG FÅR DEN GRATIS! Sweeeety! Jag känner mig dum är jag inte får betala men det var snällt i alla fall!
Väntar bara på att jag ska få reda på om jag ska träffa HD i morgon. Ska jag inte träffa honom på kvällen så drar vi kanske in till Philly for dinner! :) Annars bara hemmakväll med tjejerna!
XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0