Philadelphia airport!

Jag har hittat till rätt disk, checkat in mitt bagage, bytt kläder, gått genom säkerhetskontrollen, hittat min gate. Hur underbart är det inte att det finns WIFI vid min gate yaaay!
Nu är det två timmar kvar tills planet går och ja de känns både skönt och jobbigt att åka härifrån... Tur är väll det att jag har mina vänner kvar här som kan skcika hem en massa skaer till mig som jag inte har hunnit köpa än!
Ett stooort underbart TACK till Rebecca och Brian som har tagit hand om mig å låtit mig bo i deras hus i tre veckor! Utan er hade detta varit mycket tuffare.
I morgon vid den här tiden ligger jag förhoppningsvis i MIN säng hemma. Snart fyller jag 20 också, då ska de bli dunder fest!
Myströjan på!
XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0