It was not meant to be...

Allt här i livet kan inte alltid bli som man har tänkt sig! På söndag kväll sätter jag mig på ett flyg till London och sen vidare därifrån till Stockholm.
Jag har lärt mig mycket på min resa men tydligen avr det inte meningen att jag skulle vara au pair. Jag har haft så mycket motgångar, jag har kämpat för allt att hitta en ny bra familj. Men jag har haft tatueringar, inte varit spansktalande osv... Det fanns ingen familj för mig, så därför var detta inte meningen. Allting händer utav en orsak.
Jag har inga krafter kvar mitt psyke är helt slut. Nu ska jag hem och ladda om batterierna sen får vi se vad som händer. Vad det är har jag inte en aning om just nu!
17.20 landar mitt plan på Arlanda, vi ses!
Jag önskar alla mina nya vänner här i USA all lycka inför framtiden och att ni kommer få ett underbart år! Det är ni värda <3
XOXO

Kommentarer
Caroline

Det suger att du ska hem. Blir så ledsen för din skull! Men jag hoppas du drar iväg på nått annat spännande uppdrag. Hoppas du får det toppen hemma om inte annat <3

2011-09-03 01:49:30
URL: http://carrolineaupair.blogg.se/
Elin

Ååå vad jobbigt det måste vara just nu, men då hittar du nog på något annat superkul att göra här hemma och så har du ju fortfarande haft ett äventyr och lärt dig massor!! <3 hoppas hemresan går bra!! KRAMAR

2011-09-03 12:39:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0