Hoping for the best but expecting the worst...

Har precis varit och träffat världens gulligaste familj. Flickorna var världens änglar och de älskade mina naglar. De brukar måla naglarna flera gånger i veckan! Hur underbart är inte det? Mamman var super trevlig, jag fick ett bra intryck från första början helt otroligt! Hon sa att hon gillade mig och att hon vill att hennes man ska få träffa mig också. Så vi kanske kan fixa det i morgon!
Det enda som "is the thing" är att de kom men i programmet i måndags, hon har knappt pratat med sin man om detta. Dessutom om de skulle välja mig skulle jag inte kunna flytta in på en gång eftersom att de flyttar just nu. Jag väntar med spänning tills i morgon då ska hon ringa och vi ska bestämma en ny tid att ses. Eller om hon säger att hon inte är intresserad men det tror jag inte. Hon verkade gilla mig!
Ska ut å äta middag med Jess och förmodligen Angelica ikväll!
Jag vill verkligen inte hem än...
XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0