Homeless?

Varmt som sjutton idag, 32 grader närmare bestämt! Tog en långpromenad till posten idag. Tänk att den här gången hittade jag faktiskt! Tog en annan väg hem, trodde jag gått fel men kom rätt till slut!
När jag var på posten var jag tvungen att skriva min adress på ett kuvert jag skulle skicka hem. De var ju lättare sagt än gjort så jag skrev ingenting där. När jag kom fram till kassan sa jag att jag inte hade någon adress och då frågade hon i kassan varför och om jag var hemlös. HAHA, nä jag bor bara hos en kompis för tillfället!
Igår var jag med på ett möte med en massa andra au pairer sjukt kul och alla önskade mig lycka till! Sjukt gulliga tjejer och jag hoppas jag får stanna här. Nu ska jag snart åka till Wayne och hälsa på en familj. Vi får se hur det går!! Fika och skitsnack med Angelica och Jessica ikväll!
Fiiint! Åka tåg!
XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0