Check in

Har precis gjort online check in, betalat för en extra väska och valt plats på planet! FönsterplatsER såååå klart, pappa jag ska ta jätte mycket bilder till dig!
Jag har bara varit här i 5 veckor men åh så jag saknar mycket hemma. När jag kommer hem ska jag:
- Äta en orginal burgare på MAX
- Äta en tallrik filmjölk å flingor
- Äta surdegsbröd med LÄTTA på
- GYMMA
- Älska min bil som fortfarande finns kvar <3
- Dricka alkohol
- UMGÅS MED MINA UNDERBARA VÄNNER och faktiskt lite med min underbara familj!
- Skriva upp mig på extrajobb/söka jobb
- Komma underfund med vad jag ska hitta på sen
- Sola solarium
XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0